Facebook

We helpen je graag

Bel ons

088-5443510

Whatsapp ons

06-43005525

Mail ons naar

[email protected]

Reactietijd
We streven er naar jouw bericht binnen de openingstijden dezelfde dag nog te beantwoorden. Neem je buiten de openingstijden contact met ons op dan streven we ernaar jouw bericht op de eerst volgende werkdag te beantwoorden.

Stel direct je vraag

*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Zakelijk kopen

Ook voor de zakelijke markt leveren we tal van producten en oplossingen. Voor audiovisuele toepassingen in de horeca, winkels, praktijkruimtes, sportinstellingen, scholen, openbare gelegenheden, evenementenlocaties, etc. brengen we graag advies uit of leveren we de gewenste producten aan de hand van het bestek. Neem contact met ons op voor meer informatie over alle mogelijkheden.

Klachten

iEar’ streeft niet alleen altijd naar een tevreden klant, wij werken er de hele dag met ons hele team aan om dit ook telkens te bereiken, op alle fronten. Ben je onverhoopt toch niet tevreden over een geleverd product door iEar’ of over de geleverde dienstverlening van iEar’, dan verzoeken wij je contact met ons op te nemen. Uiteraard met als doelstelling om er alles aan te doen je alsnog tevreden te stellen. Wanneer je een klacht indient, krijgt je hierop uiterlijk binnen 3 werkdagen een inhoudelijke reactie. Wanneer je niet tevreden met de reactie en/of oplossing van iEar’, dan kun je je klacht richten aan de directie van iEar’. Dit kan schriftelijk of per email.

iEar’ | Ultimate sound and vision B.V.
t.a.v. de directie
st. Ceciliastraat 28
5038 HA Tilburg

Hierop krijg je uiterlijk binnen één week een inhoudelijke reactie.

Mocht deze reactie niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je je klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel waarbij iEar’ is aangesloten of aan het Europese online geschillenplatform (ODR).

Toegevoegd aan winkelmand

Items in je winkelmand